مدیریت بازرگانی
معرفی رشته:
مديريت بازرگاني از مهمترين بخش هاي مديريت شركت هاي تجاري است زماني يك شركت مي تواند بين خود مشتريان و خريدارانش ارتباط تجاري خوبي برقرار كند كه يك مدير بازرگاني موفق داشته باشد . فردي كه مديريت بازرگاني يك بنگاه اقتصادي را به عهده مي گيرد در جذب مشتريان و عرضه و معرفي صحيح و اصول محصول يا خدمات يك شركت تلاش مي كند و به طور طبيعي مدير بازرگاني فردي است كه نقش اساسي در سود و زيان شركتها دارد . دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی یکی از دوره های تحصیلی آموزش عالی است و هدف از تشکیل این دوره آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز سازمانها، اداره ها، موسسه ها و شرکتهای دولتی و خصوصی در زمینه بازرگانی با وظایف و هدفهای گوناگون در سطوح کارشناسی می باشد.
صنعت و بازار کار:
فارغ التحصیلان این رشته با آگاهی و شناختی که از ساخت سازمان، تئوریهای مدیریت و سازماندهی و تکنیکهای مختلف تصمیم گیری دارند قدرت حل مشکلات را پیدا می کنند و همچنین علاوه بر دانش نظری با کاربردهای این رشته نیز آشنا می شوند. فارغ التحصیلان مدیریت بازرگانی می توانند در مؤسسات بازرگانی، امور دفتری مانند: تدارکات، اداره امور کارگزینی، امور مالی، بازاریابی مشغول به کار شوند.
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
بزودی...